To ważne bo według badań przeprowadzonych na studentach Uniwersytetu Harwarda zrobienie tego prawidłowo i zapisanie celu znacząco zwiększa szanse na jego osiągnięcie❗️
Dlatego warto dokładnie określić więc swój cel zawodowy i ustalić pożądaną datę jego osiągnięcia. Cel musi być konkretny📌
Rozpisz jakie kompetencje będą Ci potrzebne, np.
• Wiedza z zakresu rachunkowości – podstawowa,
zaawansowana, ekspercka?
• Znajomość podatków – w jakim stopniu?
• Znajomość kadr i płac ?
• Wiedza na temat finansów, analizy finansowej?
• Znajomość języków obcych?
• Umiejętność obsługi konkretnego systemu/programu?
• Przepisy rachunkowości innego kraju?
• Umiejętności organizacyjne?
• Zarządzanie zespołem?
• Umiejętności analityczne?
• Kreatywność, szukanie rozwiązań?
Wypisz wszystkie umiejętności, kompetencje i cechy charakteru 👩🏫
Następnie ustal, których nie posiadasz, a które posiadasz w stopniu podstawowym, średnim, dobrym 👈
Na jakim poziomie będziesz je potrzebować❓
Może np. wystarczy podstawowa znajomość języka angielskiego, ale musisz bardzo rozwinąć umiejętności analityczne❓
To znacząco pomoże Ci w wyborze kursów, szkoleń czy warsztatów, które będą istotne z punktu widzenia osiągnięcia wymarzonej pracy i zmniejszą szanse na podjęcie niewłaściwej decyzji i stratę czasu❗️
A jeśli osiągnięcie Twojego celu wymaga podniesienia kompetencji w zakresie rachunkowości, obsługi komputera, interpretacji bilansu i RZiS czy przypływów pieniężnych teraz możesz to zrobić dołączając do grupy kursantów ze zniżką Aż 73%.